een goeie muziek dowload progamma?

ik zoek een gratis muziek dowload progamma wie weet er een

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
U weet dat het gratis downloaden van copyrighted materiaal illegaal is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@hidjedewitje, dat is zijn eigen verantwoording. Er bestaat wel muziek zonder auteursrechten, maar dat is maar een klein beetje. Het downloaden ervan is legaal indien de bron ook legaal is, tot voor kort was in Nederland illegaal downloaden gewoon legaal (dus wanneer de bron het illegaal geüpload heeft), maar nu niet meer. Het mag wel bij legale bronnen, niet bij illegale. Er naar luisteren mag je dan alleen zelf, of misschien wel helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus is: het downloaden van copyrighted materiaal is illegaal. :)
Downloaen van vrij materiaal wel (maar iets zegt me dat de vraagsteller dit niet bedeld). :)

Het beste antwoord

youtube converter is ook gratis maar dus illegaal. Het is een simpele site en het wijst zichzelf uit hoe je het moet doen. als je de link gedownload hebt komt hij normaal direct op itunes (waarvoor je wel een toetel van apple nodig hebt)
Hopelijk ben je hier iets mee maar het is natuurijk nog altijd beter op muziek te kopen op itunes zelf. Die kaarten zijn op veel plaatsen te verkrijgen en zijn heel handig!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke bedankt ga het proberen

Andere antwoorden (1)

iTunes, maar ik neem aan de je gratis bedoelt, in dat geval raad ik je aan om de richtlijnen van GoeieVraag nog is goed te lezen.