toshiba eerste keer opstarten. kan je De softwarelaag die toshiba er dan op zet, annuleren?

Ik heb mn toshiba teruggezet op fabrieksinsyellingen. Start je m dan voor t eerst op, staat Windows netjes op, geen problemen. Maar als je dan 1 sec t bureaublad ziet, gaat toshiba daarna een softwarelaag downloaden en eroverheen leggen (denk ik). Toen hij dat deed ie hij n keer uitgevallen en daardoor loopt ie daar nu steeds vast . Ik kan nu niks meer met mn laptop. Weet iemand n manier hoe ik t kan annuleren zodat ik mn laptop weer kan gebruiken?:)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Wat je nodig hebt is een oem-cd van de juiste bitversie van jou besturingssysteem én de code op de EULA-sticker die achterop je pc zou moeten staan.

Dan kan je windows kaal installeren en activeren zonder de bloatware van toshiba maar helaas ook zonder de drivers van toshiba.

Geen nood: ga naar de website van toshiba en download de drivers voor jou pc. Mogelijk wordt de netwerkkaart niet door de standaarddrivers ondersteund. In dat geval zal je eerst deze driver van een andere pc moeten downloaden.

Resultaat: toshiba-pc mét windows en mét drivers maar zonder overige bloatware!