Ik heb service Pack SP3 geinstalleerd op mijn computer, maar gisteren had ik veel moeite om deze op te starten ?

In het normaal dat de computer langer nodig heeft om op te starten, hij heeft nog wel enkele updates gedaan !

Toegevoegd na 2 minuten:
Service Pack SP3 (Voor Windows XP Professionel)

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb Comodo geinstalleerd + Serach and destroy draait mee op de achtergrond, regelmatig voer ik ook een systeemscan uit en eens per maand een defragmentatie !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb je AVG als virusscanner? Anders opstarten in veilige modus (F8 drukken tijdens opstarten), AVG de-installeren, alle updates draaien en virus scanner opnieuw installeren en ook updaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kzie het laatste woordje: xp

Heb je deze stappen uitgevoerd?

http://support.microsoft.com/kb/950717/nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de computer de eerste aantal keren opstarten iets langer nodig heeft is vrij normaal. De prefetch map waar toepassingen instaan die snel moeten starten werkt zich zelf nog bij. na een keer of 4 opstarten moet dit toch wel over zijn. Anders toch maar eens kijken of je nog genoeg vrije schijfruimte hebt en dat soort zaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan wel maar ubuntu is wel heel anders als XP. Als je hem alleen gebruikt voor internet en email en niet teveel op linux basis of command line basis wil werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met het installeren van ubuntu heb ik helaas geen ervaring.