Kan je de 2beelden bij 3d films met een programma converteren naar red/cyan 3d?

Misschien ken je op youtube de 2 dezelfde beelden naast elkaar bij 3d.
Maar bestaat er een programma om dit formaat te converteren naar 3d voor een rood/blauw brilletje?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Arcsoft Totalmedia doet het realtime voor je.... mits een goeie(nVidia) kaart kun je deze BluRay player op 'anaglyph' zetten i.p.v. side by side.