Hoe haal ik m'n computer-bibliotheek terug? (lees info)

Ik wou een paar foto's verwijderen maar toen wiste ik per ongeluk mijn hele bibliotheek (afbeeldingen gallerij) nu kan ik geen foto's meer maken met mijn webcam. Ik kan mijn zelfgemaakte foto's ook niet meer bekijken. Kan iemand me helpen?
Ik heb een Acer met Windows 8

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Misschien kan je ze terugzetten via de prullenbak.

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit:

Mocht het je nog eens gebeuren, download alvast het programma Recuva, dat kan veel dingen terugvinden/terugzetten, maar dan moet je het programma wel eerst hebben gedownload volgens mij.