waar zit de chatgeschiedenis van whatsapp?Ik heb alleen gespreksinstellingen om een backup te maken

Bij mij is er geen optie chatgeschiedenis raar maar waar samsung galaxy s4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Of je op je telefoon zelf ook je chatgeschiedenis kan bekijken weet ik niet. Je kan wel je geschiedenis naar je e-mailadres mailen.
1) Open een whatsappgesprek;
2) Druk op je linker touchscreen knopje;
3) Nu zie je als het goed is: contact weergeven, media, zoeken, bellen, achtergrond, meer;
4) Open Meer;
5) Selecteer gesprek e-mailen;
6) Maak een keuze of je ook de media uit het gesprek wilt mailen

Ps. Je contactpersonen krijgen niet te zien dat jij het gesprek naar jezelf hebt gemaild.

Hoop dat je hier wat mee kan!