je kan dit met duplicate file finder automatisch laten opsporen en verwijderen, OOK als je bestandsnamen hebt gewijzigd of als bij het samenvoegen van bestanden de bestanden dubbel worden geplaatst met achter het bestandnaampje een (2).

"Fast Duplicate File Finder gebruikt een speciaal snel algoritme dat bestanden blijft herkennen, zelfs als u een bestandsnaam hebt gewijzigd. U kunt handmatig mappen toevoegen, maar ook volledige harde schijven."