Hoe kan ik van Outlook Webmail de in en uit mails automatisch doormailen naar een Gmail account ?

Kan elke mail automatisch doorgestuurd worden naar een ander account ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja, dit kan.

Antwoorden (1)

Klik op tandwieltje rechtsboven, dan op Opties.
Kijk nu onder de rubriek ‘Account beheren’ en vind ‘E-mail doorsturen’.
Het is slechts mogelijk om je mails te laten doorsturen naar één ander email-adres, dus houd dit in je achterhoofd. Vink ‘E-mail doorsturen naar een ander e-mailaccount’ aan en vul het desgewenste adres in. Het is ook mogelijk om een kopie achter te laten in je inbox door onderaan “Een kopie van de doorgestuurde berichten bewaren in het Postvak IN’ aan te duiden.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank Simon.
Maar ik vergat te vermelden dat ik Firefox als Browser gebruik.
Ik zie dus geen tandwieltje.
MVG, Luc
SimonV
9 jaar geleden
Dit staat los van je webbrowser...
Als je outlook.com start, moet je wel een tandwieltje rechtsboven zien.
SimonV
9 jaar geleden
Zie afbeelding: rechts van het handje.