Ik kan mijn gmail niet verzenden, wat kan ik hieraan doen?

Zonet wilde ik mijn gmail verzenden, dus zoals gewoonlijk druk ik op de enter toets de g mail geeft echter geen teken dat de mail verzonden is. Als het ware doet ie niks. Weet niet wat ik hieraan moet doen, weet iemand wat je dan moet doen . het toetsenbord is bovendien in de war want ik krijg op de druktoets voor een vraagteken geen vraagteken meer maar een is gelijk teken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.2K

Het beste antwoord

Hai Janny!
Je om je toetsenbord goed te zetten moet je even twee toetsen tegelijk indrukken. Dat zijn: Ctrl+Shift, dit veranderd de taal van je toetsenbord. Geen probleem dus!
Wat betreft je GMail probleem: je moet op de verzendknop drukken met je muis, de entertoets is om een nieuwe regel te maken.

Ik hoop dat het zo gaat lukken,
Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
De verzendknop vind je linksonder in je GMail.