Hoe moet je een video produce met zo weinig mogelijk MB in Adobe After Effects?

Hallo, Ik heb een intro met Adobe AE gemaakt maar volgens mij doe ik iets verkeert met het maken van het filmpje want hij is maar 11 seconden en hij is 500 MB, is hier een oplossing voor om het te verminderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Je doet op zich niets verkeerd, maar de file is zo groot omdat je geen compressie gebruikt hebt. Dat is iets dat je achteraf nog kunt doen, maar AE geeft vast ook wel opties als exporteren naar H.264 of mp4.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe exporteer je hem naar mp4?
gvrox
9 jaar geleden
Staat dat niet in de handleiding ?
gvrox
9 jaar geleden
Nou vooruit dan: http://lmgtfy.com/?q=after+effects+export+mp4&l=1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
laat maar ik heb het al uitgevonden, Heeel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens te renderen in een mp4 of mp3 file. Ook kan het liggen aan de hoogte van je kwaliteit. Je zou hem ook nog kunnen renderen in Sony vegas en dan is het bestand zo'n 20 mb

Settings daarvoor
https://www.youtube.com/watch?v=muNDIzNrB1s