shazam ofline gebruiken? Is dit mogelijk bestanden op te slaan en als er internetverbinding is pas laten zoeken naar het nummer?

bij vorige versie kon je muziek opslaan en later als je internetverbinding had laten oeken welk nummer het is. Nu moet ik meteen internetverbinding hebben anders werkt shazam niet meer. Kan ik dit op een manier oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Opnemen met een ander programma (spraakrecorder bijvoorbeeld) en dan thuis als je op WiFi zit aflaten spelen en shazam gebruiken.