Wat is nu het verschil tussen deze 2 Norton's afgezien van de prijs?

Mijn Norton verloopt eerdaags.
Dus ik zat even bij bol.com te kijken, want die heeft nog wel eens leuke Norton aanbiedingen rond deze tijd.

Tot mijn verbazing zie ik 2 producten:
http://www.bol.com/nl/p/symantec-norton-internet-security-21-0-nederlands-1-gebruiker-3-licenties/9200000019683126/#product_specifications
Deze is zeer goedkoop

En deze:
http://www.bol.com/nl/p/symantec-norton-internet-security-21-0-nederlands-3-gebruikers-1-licenties-attach/9200000020091386/
Deze kost ruim het dubbele, ik zie qua specs geen verschil, behalve: OEM versie, dus je hebt er nog minder aan ook.

Waar slaat dat op?

9 jaar geleden
in: Software
1.2K
SimonV
9 jaar geleden
De ene is geen aanbieding, de andere wel.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Wahaha ja dat kan best kloppen. Ik wilde zeker zijn dat ik niet iets over het hoofd zag.
SimonV
9 jaar geleden
Er zit op zich wel een verschil tussen beide producten, maar dat doet er niet toe als je de enige gebruiker bent. 1 gebruiker – 3 licenties (normaliter duurder maar goedkoop door de aanbieding): deze versie kun je op drie verschillende pc’s die via je Norton Account op één persoon geregistreerd staan gebruiken.
3 gebruikers – 1 licentie (normaliter goedkoper dan de aanbiedingsversie): je kunt deze versie thuis tegelijk op drie computers gebruiken. https://community.norton.com/t5/Norton-Internet-Security-Norton/Difference-between-3-user-license-and-1-user-3-pc-license/td-p/223210

Het beste antwoord

Behalve de prijs en de omschrijving is er geen verschil.

Het gaat allebei om norton internet security met een licentie voor 3 pc's.

En of dat nou omschreven wordt als 3 licenties of 3 gebruikers maakt niet uit.

Persoonlijk zou ik norton internet security niet nemen maar norton antivirus. De extra's in de duurdere norton-suites bieden geen bescherming tegen iets wat je met een beetje gezond verstand of betere tools niet de baas kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Mijn antwoord en de antwoorden in de link kloppen dus niet?
Waarom brengt Symantec dan twee versies op de markt?
SimonV
9 jaar geleden
Norton Antivirus kost bij Bol.com overigens € 32,- (meer dan de aanbiedingsprijs van Security).