Hoe kan ik bij Google Chrome een pagina vergroten en dat vastzetten?

Ik heb het gevonden dat je het van 100 naar 110 of 125% kan vergroten, maar 125 % vind ik te groot, hoe kan ik een pagina vergoten met zeg maar 117 % en vastzetten, zodat ik niet steeds de pagina moet vergroten als opnieuw op internet ga.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
8K

Antwoorden (2)

Ga naar opties (de drie streepjes onder de rode x) en ga naar instellingen. Daar vind je bij geavanceerde instellingen de tekstgrootte(Bij webinhoud).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het gevonden, maar ik kan de instellingen niet vastzetten, want als ik terugkeer naar de website, dan zijn de letters weer 100%
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is raar, want bij mij gebeurt dat niet. Welke versie van Chrome heb je eigenlijk?
Google Chrome heeft één algemene instelling voor zoomen op iedere website (die vind je bij instellingen). Daarnaast kan je op iedere website in- en uitzoomen (ctrl + of via het menu rechtsboven). Hij onthoudt dan voor iedere website waarvan de "zoom" afwijkt van de algemene instelling het zoomniveau. Google Chrome kent helaas maar een paar (vaste) zoomstappen, dus 117% is niet mogelijk.