Kan ik mijn verouderde stuurprogramma's gratis updaten?

Ik heb windows Vista met verouderde stuurprogramma's (2008). Hoe kan ik deze updaten, zonder dat ik achteraf toch moet betalen om het updaten te voltooien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.2K

Het beste antwoord

Ja, dat kan met bijvoorbeeld Driver Booster. Het downloaden gaat met de gratis versie wel langzamer dan met de Pro versie. Het programma maakt een herstelpunt voor je computer voor elke nieuwe driver-installatie. Het vindt geen ontbrekende drivers. Het is alleen geschikt voor update van verouderde drivers. Heb je ook missende drivers dan kun je SlimDrivers gebruiken. Ook SlimDrivers is gratis te gebruiken, maar bij de gratis versie moet je drivers handmatig downloaden en bij de betaalde versie gaat het automatisch. Actuele drivers zorgen voor het beter functioneren van de hardware van je PC.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik snap niet wat je nou probeert uit te leggen???
Geeft dit antwoord op zijn vraag?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Floris13 dan heb je misschien de vraag niet begrepen. De vraagsteller zoekt software waarmee verouderde stuurprogramma's kunnen worden ge-update. Voorwaarde daarbij is dat als er verouderde stuurprogramma's zijn gevonden het updateprogramma niet eerst gaat vragen om de Betaalde Versie aan te schaffen, maar dat het gewoon mogelijk is gratis de stuurprogramma's te downloaden en te updaten. Dit is mogelijk met beide genoemde programma's.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Jullie hebben mij erg goed geholpen.