Kan er een SSD in mijn Toshiba?

Ik heb een Toshiba Satellite c50d-a-126 en ik vroeg me af of die compitabel is met een SSD.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dit kan. Er zit een sata aansluiting op en ssd heeft dat ook. Deze moet dan wel 2.5" groot zijn maar ik neem aan dat de disk die er nu inzit ook 2.5" is.
Of die ook net zo snel draait dat hangt af van de aansluiting. Zo heb je sata3 of sata6.
Maar het is echt te merken als jij er een ssd in maakt. Dan gaat deze echt veel sneller.

Antwoorden (1)

Ja dat kan. Je computer is modern en heeft de juiste aansluiting.