Waar kan ik uitleg over installatie van een Acer desktop vinden?

Kan dit niet op hun eigen site (voor zover dat ook inderdaad hun site is) vinden.
Ik vind het apparaat geweldig, maar wil graag een schriftelijke instructie. Ben gewend om een handleiding te lezen, maar weet niet waar die te zoeken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit is de plek waar je het zou moeten vinden als je het typenummer weet. http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/drivers

Toegevoegd na 1 minuut:
De handleiding staat na de drie stappen (type/serie/product) onder het kopje documenten.

Toegevoegd na 14 minuten:
http://global-download.acer.com/GDFiles/Document/User%20Manual/User%20Manual_Acer_1.0_A_A.zip?acerid=635259706985464929&Step1=DESKTOP&Step2=ASPIRE&Step3=ASPIRE%20XC-603&OS=ALL&LC=nl&BC=ACER&SC=EMEA_18
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja zoals altijd. Stekker in stopcontact. Muis, monitor, keyboard inpluggen. Vaak nog een uur updates draaien.