mijn vrouw heeft een galaxy ace type GTS 5830i en wil fotos op de pc zetten - heeft ze daarvoor een specifiek programma nodig en zo ja welke ??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als ik foto's wil overzetten naar de pc, dan email ik ze gewoon naar mijzelf. Foto openen -> delen via -> gmail
en dan mail ik het naar mijn mailadres die ik op de pc gebruik.
Zo heb je geen speciaal programma nodig.

Als het goed is kan het ook gewoon via het kabeltje dat je hebt om de telefoon met de pc te verbinden. Gewoon aansluiten en dan staat je telefoon onder verwisselbare schijven. Foto's staan dan in het mapje DCIM.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ja

Kies van Samsung, en natuurlijk de meegeleverde kabel (microUSB-USB).

http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP