Hoe kan ik een titel van een excel pagina afhankelijk van een cel maken?

Ik wil een Excel bestand printen waarbij excel automatisch aan iedere pagina een titelt geeft.

Het is mij gelukt om via "titels afdrukken" alle pagina's dezelfde titel te geven. Nu wil ik graag dat een gedeelte van de titel afhankelijk is van een cel op die pagina.

Bijvoorbeeld:
Ik wil iedere pagina de titel "Persoonsgegevens + naam" geven.
Dan staat er in de eerste cel van iedere pagina een naam bijvoorbeeld pagina 1 klaas en pagina 2 piet. dan wil ik dat de titel van pagina 1
Persoonsgegevens klaas" wordt en die van pagina 2 "Persoonsgegevens piet"

Weet iemand of dit mogelijk is en hoe dat dan zou moeten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraagjes om te zien of een alternatieve oplossing mogelijk is:
1. Hoeveel pagina's heb je per persoon?
2. Als je meer dan 1 pagina per persoon hebt, moet dan op elke pagina bovenaan hetzelfde staan?
3. Bestaat de mogelijkheid om voor iedere persoon een nieuw tabblad te gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf ook al naar alternatieven gekeken ik weet namelijk wel hoe je automatisch een tabblad een naam kan geven, maar het moet in dat tabblad blijven. Het aantal pagina verschild per persoon, bij de ene is het een halve pagina en bij de andere 3,5 hierbij wil ik het liefst dat het bij iedere pagina de titel er boven staat.

Antwoorden (2)

1. Klik in de grafiek waaraan u een titel wilt toevoegen.
2. Kies Grafiekopties in het menu Grafiek en klik op het tabblad Titels.
3. Klik in het vak Grafiektitel en typ de gewenste tekst.

zo werkt het bij mij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoelde een titel die bij het printen bovenaan een pagina staat.
Dit kan niet zonder dat je een makro in VBA maakt. Als je daar geen ervaring in hebt is een uitleg geven erg lastig.
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken wel een macro waarbij ieder tabblad automatisch een naam krijgt in een cel, maar ik wil graag dat iedere afgedrukte pagina appart een titel krijgt