waar kan ik een normale sd kaart kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
6.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je met gewone SD-kaart. Ik zou zeggen een non SDHC/SDXC en non micro kaart en die staan in geen van de links hieronder in de antwoorden, Alleen in deze: http://tweakers.net/categorie/48/multimedia-geheugen/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpUMTc1BVFlijpJVtJKFiZFSbG1tLQA

Antwoorden (5)

Bij heel veel winkels kan je een SD kaart kopen. Ik neem aan dat je met een "normale" bedoeld dus niet de micro versie. In de bron vind je dan een aantal voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze kun je ook bij Blokker kopen:
http://www.blokker.nl/SearchDisplay?searchTerm=sd+kaart&categoryId=&storeId=10156&catalogId=11551&langId=-104&pageSize=12&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&searchSource=Q&pageView=
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen Blokker?
Jouw links verwijzen naar internet sites. Denk dat Hema, BCC, Dixons, V&D, Saturn, Mediamarkt en iedere computerzaak om de hoek ze ook wel verkoopt.
Mvg. TX
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OOK Blokker, dus nee, niet alleen Blokker. Blokker is wel een winkel die in de meeste steden te vinden is, vandaar Blokker.
Een SD kaart krijg je meestal bij telefoon winkels.
Of check de mediamarkt daar heb je heel veel verschillende.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alle antwoorden gaan in mijn idee onjuist uit van SDHC of SDXC is ook gewoon SD als deze maar niet micro is. Als dat niet je bedoeling was is dit het enige juiste antwoord:

http://tweakers.net/categorie/48/multimedia-geheugen/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpUMTc1BVFlijpJVtJKFiZFSbG1tLQA

Dat zijn de enige SD-kaarten die in oudere camera's gaan (ergens voor 2005).

Toegevoegd na 44 minuten:
Ze zijn dus te koop op de plekken aangegeven in de link als je een prijs aanklikt. Aangezien dat veel plekken zijn, vooral webwinkels is het geven van een lijst per product wat omslachtig.

Toegevoegd na 46 minuten:
Voorbeeld:
http://www.informatique.nl/527986/transcend-ts2gsdc.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ MrTomaaat: Maar de vraag blijft: "Waar kun je ze kopen?"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie, vraag bijgewerkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pluswaardig bewerkt +
Als het goed is kan je dit gewoon in een winkel voor electronica kopen, bijvoorbeeld bij de blokker of dixons