Wat is een prettig programma om foto's te op te slaan en bekijken op macbook (pro)?

Ik worstel altijd met de fotoprogramma's van Mac, ik vind ze gewoon niet lekker werken. Ik vroeg me af of iemand een gratis programma weet waarmee je heel makkelijk foto's kan bekijken (en die je ook als standaard in kan stellen) en snel werkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (5)

een kennis van mij heeft een macbook en slaat ze altijd op in het programma: iPhoto dat is al geinstaleerd op de macbook zelf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iPhoto is erg fijn, en als je bereid bent om ervoor te betalen 'Apple Aperture'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt misschien beter uit de voeten met xnview.
Ik vind iphoto helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik zelf dropbox daar kan je het bekijken op bijna elke telefoon tablet computer ik gebruik het altijd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
picasa is ook een goeie met een goeie backup mogelijkheid
moet je wel een gmail account voor hebben denk ik
capthavoc