Iemand misschien een idee hoe ik een platte maquette kan omzetten naar online/ digitale maquette? Het gaat om het inrichten van een een park?

We zijn bezig met het inrichten van een park. Hierbij is het zaak om met bewoners een maquette te maken om hun ideeën visueel te maken. De platte maquette is niet voor iedereen toegankelijk, daarom willen wij een tweede maquette maken en dan wel digitaal. Wat we zoeken is een site of (gratis) software waarmee dit te bewerkstelligen is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Gratis helaas niet maar cinema 3D en 3D max zijn hier uitermate geschikt voor! Als je echt niet wil betalen. Het is misschien een beetje omslachtig maar het visueel programma second life biedt de mogelijkheid tot het maken van je eigen virtuele wereld. Het sociale aspect hiervan moet je dan maar vergeten maar ik heb ook verhalen gehoord van studenten die een hele wereld hebben gebouwd in second life en dat ook online aan hun klant hebben laten zien.