outlook geeft aan dat de versie niet legitiem is. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (4)

Een legale versie kopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
over schakelen naar een gratis outlook programma
of microsoft outlook kopen

Toegevoegd na 2 minuten:
op de onder staande link staan gratis outlook programma's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook Windows Life Mail gebruiken,is gratis en de opvolger van Outlook werkt precies als Outlook.
Een legale versie kopen, de versie die je hebt registreren met de bijbehorende codes, of, als je een nieuwe pc/ laptop hebt gekocht waar alles (legaal) op hoort te zitten, terug naar de computerboer om het in orde te laten maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klikken op:Help mij herinneren,dan komt wel steeds de melding terug,maar kun je er toch gebruik van maken. Er is waarschijnlijk ooit door iemand een proefversie op gezet.