Weet iemand of er een Windows 8.1 pro loader bestaat ?

hoi mij windows is gecrascht ,Nu zet ik hem opnieuw op mijn p.c ,is de code maar 1 keer geldig ,maar als je widows 8 loader intypt krijg je heel veel progamma,s mee die je download ,weet iemand gewoon een kale win load
m,v,g
Fred

Toegevoegd na 14 uur:
Ik wil windows geactiveerd hebben

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

De eula-key van windows? Die kan je op dezelfde hardware meerdere keren gebruiken. MS begrijpt wel dat een systeem zodanig naar de knoppen kan gaan dat het opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Ook op andere hardware kan dat, want MS begrijpt wel dat hardware kapot kan gaan. Al zal je meestal telefonisch moeten activeren in zulk geval.

Gewoon een cleane windows 8 cd gebruiken (zo krijg je geen bloatware mee), wel een OEM-versie (tenzij je win8 zelf hebt gekocht) en let ook op de bitversie, die moet ook kloppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi hij is niet legaal ,maar ik wil hem geactiveerd hebben
M,v,g
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij was voorheen dan ook niet legaal neem ik aan? Is het bij windows 8 sowieso niet zo dat je net als bij windows 7 30 dagen kan verlengen zonder te activeren? En dat 3 keer (maar door de status van windows op te slaan tussen het verlengen en het restarten hier eindeloos gebruik van kan maken?) Soit, doet er eigenlijk niet toe. Niet legaal = niet netjes. En dus trek je je plan maar.