Hoe kan het als ik mijn stem record en dan ga praten dat hij dan een paar letters overslaat?

beste lezer.
ik heb de logitech g430.
als ik mijn stem opneem en dan begin te praten dan neemt hij het wel op maar slaat de eerste paar letters over.
wat kan ik hier aan doen.
met vriendelijke groet rick

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Microfoon (of headset) zal iets van een "gate" (ook wel eens ruisorderdrukken genoemd) gebruiken. Hierdoor gaat deze pas 'open' als je begint te praten (er is geluid) maar blijkbaar net iets te laat. Zijn er instellingen in windows voor de microfoon?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=jBc6_Obr47w&feature=youtu.be
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees bij Logitech dat dit niet door software word geregeld....
The Noise-canceling feature is a mechanical function and not a software feature that is why there is no setting or option that enables this feature.
Lekker dan. :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt maar is een andere manier om er rekening mee te houden of een software waar jee je dat kunt instellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee want headset doet dit zelf. Dus signaal komt al niet direct aan bij je computer.

Antwoorden (1)

Bij de meeste programma's om geluid op te nemen begint het pas echt op te nemen na een seconde ofzo. Dus als je op start klikt, moet je gewoon 2 seconden wachten en dan pas beginnen praten en niet direct klikken en beginnen praten, dat is bij mij ook zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor het snelle reageren maar als je het filmpje hebt gekeken zie bedoel hoor je ook dat het gewoon halve wegen ook is
ik weet 50% dat er ergens in me pc is ingesteld dat het auto matig mute als er geen input is als nog bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het filmpje 2 keer bekeken maar ik hoor het niet dat het ergens hapert?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
IIk geef straks de link is aan het uploaden