welke uitbreidings pakketten komen er voor de Sims 4?

Ik ben benieuwd of iemand al weet welke uitbreidings pakketten er komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

als je de premium editie van de sims 4 pre-orderd krijg je er 2 expansies bij namelijk: 'tot in de vroege uurtjes' en 'feestbeest'. hierover is echter nog geen informatie vrijgegeven, dit komt pas later in het jaar. eventuele andere expansiepakketen zijn nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in de sims 4 zijn nu al veel uitbreidingspakketten zoals keukenaccessoires, Halloween, natuur, samen beleef je meer en dingen met spa en zo je kunt dit vinden op de site van sims 4.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op dit moment (September 2017) zijn het er 21 met 1 gratis (feestdagen) (10 november komt HUISDIEREN uit dan zijn het er 22) Er zijn nu 3 Expansion packs (binnenkort dus 4) 5 game packs, 12 accessoirepakketen en nog 1 gratis dus.
Hopelijk heb je hier wat aan!