waarom kan ik geen silverlight downloaden op mijn chrome book?

waarom kan ik geen silverlight downloadenop mijn chrome book ik heb het al een paar keer geprobeerd maar dan komt er te staan dit bestandtype kan niet worden ondersteund ga naar de chrome webstore om een app te vinden die dit bestand kan openen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Silverlight is niet compatibel met ChromeOS. Het heeft dus geen zin om het te downloaden.
bamibal
10 jaar geleden
Omdat silverlight van windows is
een chrome book draait op een speciale voor google ontwikkelde linux versie
dat is dus niet compatible
dus als je ook in de app store daarvoor niets weet te vinden zal dat niet werken.
mijn vraag is wat probeer je te openen ?
een website met alleen silver light clips ?
of een bestand ? het laatste kan je misschien wel openen
je zult dat moeten converteren naar iets wat een chrome notebook wel kan lezen

maar ik vraag me af of je dat op de chromebook kan doen
misschien is er wel een app voor?
Maar bedenk , alles op een chromebook is op internet gebaseerd dus of het snel kan weet ik niet.
ik heb er verder niet mee gewerkt maar volgens mij zul je dat op een andere pc moeten doen en deze dan overzetten naar de chromebook.
via zoiets al google drive ?

Als het een site is die uitsluitend silverllight draait zul je een alternatieve site moeten zien te vinden.
Wellicht is er een VLC app te vinden dat kan veel aan ??
capthavoc
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Silverlight is van Microsoft. Er is ook een versie voor de Mac.