iPad: hoe kan ik bijlage bij een e-mail opslaan in het geheugen van mijn iPad?

Toegevoegd na 6 dagen:
Is dit een vraag waar niemand antwoord op weet?
Moet toch vaak voorkomen dat je iets wilt opslaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (1)

Op een iPad is er geen centrale plek voor opslag. Wel zijn er apps die dat bieden, waarnaar Mail zal verwijzen als die geïnstalleerd zijn.

Probeer daarom nog eens nadat je Dropbox hebt geïnstalleerd. Dat is een gratis (tot een bepaalde hoeveelheid opslag) applicatie op documenten mee te nemen en te syncen tussen apparaten. Als het goed is zal Dropbox er tussenstaan op de bijlage mee te openen. Dat zal betekenen dat Dropbox hem voor je opslaat op je iPad en andere plekken waar je Dropbox hebt draaien.