Waar vind ik de driver voor Windows7 voor mijn Creative E-MU tracker pre externe geluidskaart?

Ik heb het hele net afgespeurd maar ik vind enkel voor Vista en XP en zo, niet voor Windows 7.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

probeer eens de auto update ?
onderaan deze pagina in de link
ik zie daar ook wel de drivers los
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, had ik al geprobeerd, maar werkt niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens de auto drivers van Windows zelf. Had begrepen dat die prima werkten. Dus via apparaatbeheer verwijderen en windows driver laten bedenken.
capthavoc
10 jaar geleden
ok dan is idd de kortste klap als dat werkt ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die stonden al op automatisch updaten. Ik heb evenwel bij mijn E-MU, die als onbekend apparaat stond aangeduid, op problemen oplossen geklikt maar hij kan geen stuurprogramma vinden.
capthavoc
10 jaar geleden
Ok als zowel Windows update niet werkt en driverbooster ook niet probeer hem dan voor de zekerheid even op een andere pc werkt dat wel dan moet je de driver proberen handmatig te installeren de Vista driver zou moeten werken probleem is dat je in de problemen komt met de setup maar probeer hen uit te pakken in een losse map op bijv desktop en gebruik dan de zoek functie van zelf aangeven welke driver je wilt installeren en vanuit welke map als ook dat niet lukt tja dan is er misschien toch iets met het apparaat aan de hand, werkt hij wel op andere pc ?
Download Driver Booster of Driver Reviver. Deze programma's zijn gratis te downloaden. Het scant automatisch naar de nieuwste drivers, vervolgens kun je ze downloaden en installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, die werkten ook niet voor mijn probleem.