Kan in de vrije modus ook een softwareprogramma geïnstalleerd worden?

Mijn neef heeft nog steeds problemen in zijn registers.
Hoogstwaarschijnlijk gaat het met PC Tools niet lukken; als hij mocht besluiten t.z.t. een ander registerprogramma op zijn laptop te installeren; b.v. utilities van Norton; kan dat dan ook in de vrije modus geïnstalleerd worden, want dan is de kans het grootst, dat hij misschien de 3 genegeerde foutmeldingen kan verwijderen? De foutmeldingen betreffen aangepaste besturingselementen.
Zijn besturingssysteem is Vista. Graag zie ik jullie reactie
tegemoet. Groet Plato

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Steek niet te veel tijd in het herstellen van een register.
dat gaat bijna nooit lukken maar overweeg gewoon om je oude vista er vanaf te halen en vista gewoon opnieuw te installeren.
dan ben je volgens mij eerder klaar met het verhelpen van problemen

Toegevoegd na 1 minuut:
maak na de nieuwe installatie van windows vista eerst een back-up van je register zodat je die eventueel altijd kunt terug zetten