Bij het installeren van een programma, waarom wordt er toch gevraagd, "Ik ga akkoord" of "ik ga niet akkoord" ?

Je hebt toch besloten om te installeren...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je hebt wellicht besloten het programma te installeren, je hebt echter nog niet de voorwaarden van de leverancier gelezen. Deze komen pas bij de installatie naar voren. Na het lezen van deze voorwaarden moet je alsnog kunnen beslissen of je door wilt gaan of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk willen ze een bevestiging van ht digitale contract. Dus ja. at is voor hun het bewijs dat het legaal is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doet de fabrikant om zich er tegen in te dekken dat jij met een schadeclaim kan komen indien jij of je computer nadelige gevolgen van de software ondervindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om er zeker van te zijn dat je het wilt!