Het lijkt mij van wel. Als er alleen Google advertenties staan, betalen ze zichzelf, geen winst, geen verlies...
Maar andere bedrijven zullen daar gewoon voor moeten betalen.
Thecis
10 jaar geleden
Ja, dan wel niet direct of indirect. als ze niet direct geld krijgen voor het plaatsen van advertenties dan verkrijgen ze dit geld wel door het doorverkopen van jouw gegevens zodat bedrijven effectiever reclame kunnen maken. Maak je maar geen zorgen, ze maken winst aan die reclames