welke software is geschikt voor het maken van een assortimentoverzicht / brochure?

Graag zo eenvoudig mogelijk. 300-500 artikelen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PHP-gestuurde website met MySQL-database. Geen brochure nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik werk met joomla/virtuemart. Prima overzicht.
Ik ben op zoek naar een eenvoudig programma welke ik in PDF kan printen en eventueel fysiek kan uitprinten. Dit voor op de werkvloer bij de klanten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik een extensie:
http://extensions.joomla.org/extensions/style-a-design/print-a-pdf

Het beste antwoord

Hiervoor heb je een DTP programma nodig. Indesign is de industrie standaard hiervoor, maar een freeware programma als Scribus kan dit ook uitstekend. Voordeel van Indesign is dat je hiermee niet alleen gedrukte media kan ontwerpen, maar dit ook heel mooi interactief kan maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie.
Het probleem met Indesign is dat ik hier langere tijd mee bezig ben om dit onder de knie te krijgen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat er een software beschikbaar is met een soort "drag and drop" met een kant en klare template.
Iets als Office publisher, maar deze voldoet niet.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dit in excel heel makkelijk te doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie.
Helaas krijg ik de afbeeldingen niet mooi weergegeven op PDF. Ik ben op zoek naar een alternatief hiervoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK, waarom speciaal in PDF? Als je iets in PDF gaat converteren en iemand wil hierin iets mee doen heeft die last van de vertaalslag om het redelijk te kunnen bewerken. Zelf doe ik ook een heleboel gewoon in Word. Tabellen maken, Laten sorteren, op alfabet zetten enz. En alles gaat daarin heel makkelijk en netjes. En natuurlijk zijn er werkelijk hele mooie programma's te verkrijgen die dit ook kunnen, maar daar hangt een prijskaartje aan. En ook daar ben je weer een tijd bezig om er achter te komen hoe het werkt. En ja, ik ben een echte nl-er, wil zo makkelijk mogelijk iets voor elkaar hebben tegen zo weinig mogelijk. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil het assortimentoverzicht via mail kunnen verzenden en downloadbaar maken op de website.
PDF is dan wel de standaard. Ik ga eens stoeien met wordt, niet eens een gek idee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Word kan per mail verzonden worden en ook op website gepubliceerd, succes!