Kan Microsoft Excel een nette tabel maken van .csv data?

Zodat deze middels microsoft word net in een verslag gezet kan worden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja dat kan.

Je kan in Excel een csv importeren (gewoon het bestand open en de wizard start vanzelf) deze vervolgens in Excel netjes opmaken. Daarna kan je vanuit Excel de tabel gewoon met knippen en plakken in een Word document plakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Je hoeft niets op te maken, want Excel heeft een functie om van een lijst gegevens automatisch een tabel te maken via INSERT>TABLE (of INVOEGEN>TABEL). Daarna kun je kiezen welke kleuren etc. je wilt. Wellicht bedoelde je dat met 'netjes opmaken', maar leek me handig nog even deze functie te melden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is inderdaad een handige functie om e.e.a. netjes op te maken