Dxtory neemt niet op? Wat doe ik fout?

Dxtory neemt niet op :( ik heb alles goed ingesteld (denk ik)

Config:
1e tabblad (niks, wat moet daar?)
2e tabblad (Alles aangevinkt behalve 2 laatste)
3e tabblad (Link naar F: Schijf en 110 mb/s )
4e tabblad:
(Start stop: f12
Singel screenshot: f10
overig niets)
5e Tabblad (Dxtory codec 30 fps framerate Fileoutput avi en size 1280 bij 720)
6e tabblad {Mijn speaker en headset)
7e tabblad (Png output en alles standaard)
8e tabblad (Limit video FPS: 75 en alles uitgevinkt)
9e en 10e over updates en licensies

Mijn pc kan het zeker aan
- i7 4770K
- Gtx 770
- een 7500 rpm schijf

Alvast bedankt Juul

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staat dxtory wel aan als je je game start? Weet je waar de videobestanden terechtkomen? Heb je al een andere knop dan f12 ingesteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het alleeen getest met burea blad maar met dxtory kan je toch ook alleen bureau blad opnemen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, alleen games. Daarom heb je ook een knop als f12 om te recorden, anders was er wel een "start recording" knop in het venster. Andere programma's kunnen wel bureaublad recorden DXtory is om DX te recorden (en ook openGL). Dxtory is a movie capture tool for DirectX and OpenGL Applications. Since data is directly acquired from a surface memory buffer, it is very high-speed and works with small load. http://exkode.com/dxtory-features-en.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thx

Antwoorden (1)

Sluit dxtory volledig. Dan ook de toepassing wat je wilt filmen. Zodra dat gedaan is open je EERST Dxtory dan de toepassing. Als het goed is lukt het dan wel.