Hoe kan je in Quicktime Player 3 bestanden met extentie .mov achter elkaar laten afspelen?

Ik heb 3 mov's die Quicktime player correct afspeelt. Maar telkens moet ik de Quicktime player sluiten, en dan hetvolgende filmpje starten. Als ik de 3 filmpjes selecteer in de Windows Verkenner en dan "Openen met Quicktime player" doe, dan gebeurt er niks. Kan je dat instellen? Zoals bij muziek: 3 bestanden selecteren en dan openen met... kiezen en dan Windows Media Player en dan worden de 3 liedjes afgespeeld (eerst eerst geselecteerde, dan tweede en dan derde)

Hoe doe je dat in Quicktime player?? Kan de Pro versie dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik weet niet of je zeer gehecht bent aan Quicktime, maar ik raad iedereen aan om de VLC Media Player te downloaden.
Geen fratsen, maar draait wel álles.

http://www.videolan.org/mirror-geo.php?file=vlc/1.0.5/win32/vlc-1.0.5-win32.exe