Kan je een project in imovie overzetten naar een andere macbook om daarop dan in verder te werken?

Op de macbook van een klasgenoot heb ik een project gemaakt, deze is ingeleverd en nu wil ik na de gekregen feedback dit voor mijzelf aanpassen. Hoe krijg ik dit project van imovie verplaatst in imovie op mijn eigen laptop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (1)

Zet het project op de USB-stick. Ook is het ontzettend belangrijk dat je de gebruikte video bestanden mee kopieert. Anders werkt het niet!