Hoe krijg ik awesomehp verwijderd?

Ik heb blijkbaar tijdens het downloaden ergens de site http://www.awesomehp.com/?type=sc&ts=1392826702&from=ild&uid=TOSHIBAXMQ01ABF032_333UC1MOTXX333UC1MOT
ingesteld als startpagina. Ik heb op verschillende sites gekeken hoe je die site moet verwijderen, maar het werkt niet.
Ik heb bij instellingen de zoekmachine verwijdert, de extensies verwijdert en ik heb een andere startpagina ingesteld. Ook heb ik via "eigenschappen" bij het doelveld het achtervoegsel awesomehp..... weggehaald. Maar iedere keer als ik chrome opnieuw opstart, komt het terug. En alles is dan nog steeds goed ingesteld, behalve die extensies.

Iemand tips? Wordt er helemaal gek van.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Het beste is om google chrome helemaal te verwijderen (dus echt alles) en opnieuw te installeren.

Komt het dan nog terug? Dan zul je toch echt even goed moeten googlen, weet zeker dat er iemand is met een oplossing. Vaak 3 à 4 dingen proberen en je bent er al.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is malware,probeer eens met een anti-malware programma.
vb.https://www.malwarebytes.org/
10 jaar geleden
Die URL zit geplakt in je snelkoppeling. Klik eens eigenschappen van die snelkoppeling(alleen op desktop of startmenu, niet je takenbalk!) achter je chrome.exe staat de URL die de pagina 'parsed' wanneer je 'm klikt, zodoende krijg je 'm niet uit je homepagina.....