ik kan mijn beeldschermresolutie niet hoger krijgen dan 1024x600 hoe krijg ik hem hoger?

ik kan de beeldschermresolutie van mijn Packardbell netbook niet hoger krijgen dan 1024x600 ,terwijl ik het voordat de netbook 'crashte' wel hoger kon krijgen.
Wat moet ik nu doen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
gvrox
10 jaar geleden
Wat bedoel je met "crashte" en wat heb je daarna gedaan ? Hoe hoog kon je de resolutie zetten ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn windows xp werkte niet meer.
toen ik mijn netbook opstartte werd alles blauw.
daarna heb ik windows xp opnieuw geïnstalleerd .
alles werkt weer perfect behalve dat ik die resolutie niet hoger kan zetten want bij een programma die ik heb moet e heb instellen op 1024x768
SimonV
10 jaar geleden
Zijn je beeldschermdrivers bijgewerkt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de vga driver gedownload op de packard bell site
Maar nog wil de resolutie niet hoger.
Mijn netbook is van packard bell
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan bij beeldscherm-eigenschappen (tabblad: "Instellingen") de schuifregelaar maximaal op deze waarde gezet worden ? Dan is of videokaart(driver) of beeldscherm(driver) niet goed geconfigureerd. NB 1024x600 is ook geen gebruikelijke combinatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De schuifregelaar staat helemaal rechts en is dus 1024 x 600.
En ik weet niet of de drivers goed geïnstallerd/geconfigureerd zijn.

Het beste antwoord

Probeer de videodrivers opnieuw te installeren en herstart daarna uw laptop (kijk ook van welke maker deze zijn: bv Intel, Nvidia, Amd of ATI) Open de applicatie van deze displaydrivers en kijk of je van daaruit de resolutie op kan krikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus ik moet op de packardbell site de vga driver opnieuw installeren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, en kijk ondertussen even van welke fabrikant deze is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb per ongeluk de
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beeldschermadapter verwijderd en nu heb ik geen beeld meer.
De videokaart is trouwens van intel driver ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beeldschermadapter verwijderd en nu heb ik geen beeld meer.
De videokaart is trouwens van intel .driver ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Totaal geen beeld meer, gewoon zwart dus?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer hem eens opnieuw op te starten, want dit is wel heel vreemd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En kan je het model van je netbook eens doorsturen? Dan kan ik kijken of er van intel uit nog nieuwe drivers zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wilde die nieuwe driver eraf halen maar nu heb ik perongeluk de adapter verwijderd. Packard bell dot se
Intel atom processor n450
Intel gma 3150 videokaart
10.1 led lcd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook na of tijdens het opstarten geen beeld? (Zoals mobo splash screen of Windows logo)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen na dat windows xp is geladen.
Daarna heb ik geen beeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mmmm, dat wordt dus in safe mode booten, heb je hier ervaring mee of weet je hoe dit moet? En wat is je besturingssysteem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok windows zo dus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de veilige modus kan ik hem ook niet krijgen.
Windows sp 3.0
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ps ik zit nu op de tablet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet meteen een oplossing voor dit probleem, ik zal even op mijn computer een oplossing zoeken...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok