Waarom komen mijn wijzigingen, als ik in Word een tekst controleer met Wijzigingen Bijhouden, in 2 kleuren en niet gewoon in 1 kleur?

Als ik in Word werk met 'wijzigingen bijhouden' krijg ik de volgende dag een andere kleur voor mijn wijzigingen en verbeteringen. Dat ziet er nogal onrustig uit en de ontvanger hoeft van mij niet te zien dat ik er later nog meer aan verbeterd heb. Hoe kun je dat uitzetten?

Toegevoegd na 54 seconden:
Ik werk met Word 2013

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het is nog maar de vraag of de geadresseerde die verschillende kleuren ziet.
Het is goed mogelijk, dat jij die alleen maar ziet.
Maar hier kun je zien, wat de nieuwe functies inhouden: