om de hoeveel dagen wordt in hotmail map verwijderd geleegd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
SimonV
10 jaar geleden
Bij mij blijkt de map al na vijf dagen te worden geleegd.
Op internet vond ik echter meldingen dat de map na zeven dag wordt geleegd.
En volgens Maria16 wordt de map nooit geleegd... http://webapps.stackexchange.com/questions/7721/hotmail-deletes-mail-in-deleted-folder-after-7-days

Antwoorden (1)

Dat gebeurt standaard zeven dagen nadat het bericht verwijderd is. Ik heb alle instellingen nagekeken, maar er is nergens een mogelijkheid om het aan te passen.

Mensen die het over een andere termijn hebben zullen dat wellicht voor elkaar gekregen hebben via hun persoonlijke mail die ze aan outlook.com (voorheen hotmail) gekoppeld hebben.
Amadea