Waarom wordt de bijlage niet weergegeven als ik een email open in hotmail?

Als ik mijn hotmail open zie ik dat er bij een aantal mails bijlage zitten. Als ik de mail open zie ik de bijlage niet terug en kan ik ze dus ook niet openen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
21.4K

Antwoorden (1)

Als het goed is zie je dan links boven het mailtje staan: [paperclipje] 1 bijlage (... kB), en aan de rechterkant: Outlook Interactieve weergave [V-tje].
Op dat V-tje moet je klikken, dan wordt het een Ʌ-tje en daarmee zie je dan ineens wél een groot vlak verschijnen waarin de bijlage zichtbaar wordt. Dan kan je nog kiezen of je 'm wilt downloaden, of dat ie online wordt weergegeven.
Amadea