Ik gebruik office 2013, mijn school gebruikt office 2010. Kan ik gewoon een powerpoint bestand 2013 op school openen en gewoon normaal gebruiken?

Het is voor een spreekbeurt. En als het te openen is en is het dan normaal te gebruiken en heeft het dan nadelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja dit kan zeer zeker. Wanneer je wilt opslaan moet je het opslaan als een 2010 versie zodat je deze op jou computer en op die van school kan gebruiken. Dit doe je door op opslaan als... te klikken en dan onder de invoerbalk waar je je documentstitel te klikken op de balk hier komen verschillende opties naar boven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hoeft trouwens niet per se. Als je dat doet gaan de instellingen die alleen op 2013 versie beschikbaar zijn zich aanpassen aan de 2010 versie. Dit kan een minder mooi resultaat opleveren.
Ja de computers kunnen het gewoon openen. Ik gebruik hetzelfde, maar kan gewoon mijn documenten op school projecteren. Je kunt voor de zekerheid het voor je spreekbeurt nog even uit proberen. En naar mijn weten, heeft het geen nadelige effecten. Dus je kunt het gewoon openen.