Bleutooth: Hoe meerdere bestanden tegelijk verzenden?

Als ik nu foto's vanaf de telefoon naar pc wil sturen gebruik ik bleutooth.
Op de mobiel kan ik kiezen om alle bestanden tegelijk te versturen.
Helaas komt er dan maar 1 foto op de computer aan.
Dus bij elke foto moet ik eerst op het icoontje klikken van bleutooth , dan kiezen voor bestand ontvangen, dan volgende, dan voltooien.
4 handelingen voor elke foto.
Nu wil ik dus wel 60 foto's, dus gaat dit wel heel lang duren.
Wie kan me helpen?
Het lijkt dus of de telefoon wel 60 foto's in 1 keer wil zenden, maar de pc ingesteld staat op 1 bestand tegelijk. Hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Het beste is om al die foto's in een .rar of .zip file zet en dan op die manier doorstuurt via Bluetooth, is veel makkelijker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, maar kan dit op elke mobiel? Ik heb een samsung s3110 , en zou niet weten hoe dit moet.
Trouwens, het lijkt juist of de mobiel wel alle bestanden tegelijk wil sturen, want daar kan je voor kiezen. Misschien dat hij het zelf dan in zo'n file zet?
Waarom komt er dan toch maar 1 aan op de pc?