Is het mogelijk in excel zo ja hoe, in een staaf of kolomgrafiek in percentages weer te geven? Bij een cirkel kan dit wel

Ik heb in het document al geprobeerd percentages te krijgen maar ik krijg alleen de cijfers in de grafiek die ik ook zelf heb ingevoerd. Die cijfers moeten blijven maar in de grafiek moet het weergegeven worden in percentages.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
15.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie maar klinkt allemaal heel ingewikkeld. Ik ben bang dat het mij op die manier niet gaat lukken.

Antwoorden (1)

Dan moet je bij de grafiekopties de "gegevenslabels" aan zetten. Hoe je dat precies moet doen hangt natuurlijk van de gebruikte versie van Excel af.

Maar het zal zoiets zijn:
1) klik op het grafiekgebied.
2) Klik op het tabblad Indeling in de groep Labels op Gegevenslabels
3) Klik vervolgens op de gewenste weergaveoptie.