hoe krijg ik een equalizer op mijn pc? ik heb winamp gedownload maar dit werk niet als ik online radio luister of uitzeding gemist kijk

Toegevoegd na 3 uur:
Op mijn nieuwe 2e hands pc staat windows 8 pro, en ik kan met geen mogelijkheid een equalizer vinden, vandaar dat ik winamp heb gedownload. maar die werkt dus niet bij online geluid...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo werkt het en wat precies dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo werkt het NIET bedoel ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed dat het online radio luisteren en uitzending gemist kijken niet via Winamp gaat. Vaak zitten er bij je geluidskaart drivers wel equalizer mogelijkheden, maar dat verschilt bij driver.

Antwoorden (1)

Probeer eens de toetsencombinatie ctrl + G.