Hoe zet ik "Vloeiend schuiven" (Smooth scroll) uit in Outlook 2007?

In Internet Explorer heb ik "Vloeiend schuiven" uitgezet. In het Configuratiescherm van Windows heb ik bij Systeem, Geavanceerd, Prestaties ook alle visuele effecten uitgezet.

Toch, als ik een email aan het typen ben en met de knoppen Page Up of Page Down omhoog of omlaag ga, schuift de inhoud van mijn mailvenster vloeiend omhoog en omlaag. Ik vind dat heel vervelend, en wil liever de ouderwetse manier.

In Word en Excel werken de knoppen Page Up en Page Down wél zoals ik dat wil: gewoon "ploep", nieuw beeld, en geen semi-vloeiend geschuif.

Hoe krijg ik Vloeiend Schuiven weg uit Outlook?

Toegevoegd na 2 minuten:
In HKCU\Control Panel\Desktop staat SmoothScroll al op 0.

Cryofiel
14 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (3)

outlook 2007 opstraten dan naar extra dan aanpassen en dan helemaal onder in zie je menuanimaties en deze veranderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Da's alleen voor de menu's. Ik heb die ingesteld op systeemstandaard, en die is dat menu's zonder animaties worden geopend en gesloten. Mijn probleem is de inhoud (tekst) van mijn mail-type-venster.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je dt niet doen bij de instellingen van de muis
Cryofiel
14 jaar geleden
Nee, want ik doe niets met de muis. Mocht het wel iets met de instellingen van de muis zijn (Windows zit soms vol verrassingen), dan hoor ik graag welke instelling dit is.
Zover ik weet is dit onmogelijk, dit zit hard-coded in Outlook 2007. Misschien is dit optioneel in Office 2010 die er aan komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik al eens lopen zoeken, en helaas :( niet gevonden!