Hoe maak ik een simpel formulier met capta code?

Ik krijg veel spam binnen via een simpel formulier ( dit zit standaard in de software die ik gebruik ). Ik zou dit kunnen oplossen door dit formulier te laten vervallen en een extern formulier te maken met een capta code. Maar hoe maak ik dit? Wie wil mij hiermee helpen.
Iedereen die antwoord vast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In welke scripttaal/programmeertaal?
Ik vermoed dat je Captcha bedoelt, capta bestaat namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als dit Captcha heet dan bedoel ik inderdaad dit. Ik denk dat ik HTML wel ergens binnen deze software kwijt kan. ( Werk met logivert MWW) Ik hoef maar 3 velden te hebben.
Naam: Email: en bericht. Zoiets als dit :

Naam:

E-mail:

Het beste antwoord

Je zou hier eens kunnen kijken: http://www.trapperdesign.com/nl/web/2009/09/13/captcha-script-met-uitleg

Daar kun je zien hoe je een script kunt maken en je kunt er ook een voorbeeld downloaden.