Hoe kan ik meerder bestandsnamen tegelijk wijzigen?

Mijn laptop is kapot gegaan, ik heb nu een nieuwe. Als backup had ik "bestandsgeschiedenis" in windows 8. Dit heeft er voor gezorgd dat alle bestanden van mijn pc wel op de externe schijf staan maar de namen zijn:
"naamxxx (2013_12_1 17_43_12 UTC)"
dat tussen haakjes staat achter ALLE bestanden van de oude pc.. hoe kan ik die toevoeging weghalen op een simpele manier? want bij programma's zoekt een installer bijvoorbeeld naar setup.exe en niet naar setup ((2013_12_1 17_43_12 UTC).exe daardoor werken veel dingen niet meer.

Toegevoegd na 45 minuten:
het is dus de bedoeling dat ik die extra toegevoegde waarde kan verwijderen, en niet alles kan nummeren o.i.d.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit zou mogelijk moeten zijn met het programma Flexible Renamer (zie bron)