Wat betekent de foutmelding ''installshield ontbreekt'' bij het downloaden van Cyberlink Powerdirector?

Ik wilde de trial downloaden van Cyberlink Powerdirector 12 en bijna het einde van de download krijg ik steeds dezelfde melding (kijk afbeelding). Installshield Installation ontbreekt. Waarschijnlijk (ik weet niet helemaal zeker) heb ik dit verwijdert van mijn pc, terughalen lukt me niet. Wat moet ik doen? Kan ik Installshield ergens downloaden, of is dit probleem via een andere manier op te lossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Deze fout betreft de Windows installer.
En neen, deze is niet verwijdert, doch slechts beschadigd.
Deze installer kan je gewoon resetten.
Zie ook onderstaande link.

http://support.microsoft.com/kb/2642495

Heb ooit eens een soortgelijk probleem gehad, maar dan met office