Itunes wilt niet sluiten. Wat nu ?

Hallo,
Ik wilde mijn iPhone herstellen via iTunes. Hij vroeg om een reservekopie te maken, ik dacht prima. Ik heb mijn iPhone gejailbraikt (misschien handig als ik dat erbij zeg). Nu is hij bezig met reservekopie maken en bedenk ik me dat ik de dag ervoor al een reservekopie heb gemaakt dus dat dat onnodig is (mijn geheugen van mijn macbook is bijna vol dus vandaar). Ik haal mijn iPhone eruit en er staat. Reservekopie annuleren. Ik kan niks doen met iTunes. Forceer sluit werkt niet. Kan m'n computer ook niet aflsuiten want hij geeft dan de melding : iTunes kan niet worden gesloten want er word een reservekopie gemaakt.
Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer de aan/uit knop eens vast te houden totdat je zelf (geforceerd) uitschakelt.

Als je daarna weer inlogt geeft je Mac, als het goed is, een melding: "u heeft uw Mac uitgeschakeld wegens een probleem. Wilt de u de programma's die actief waren opnieuw openen?". Dit beantwoord je met "Nee"